-اسماعیلی، ع.م.، فخری، م.، (1384)، "روشهای جدید طرح مخلوطهای آسفالتی براساسعملکرد و پیشنهاد روش مناسب برای کشور"، پژوهشکده حمل و نقل.
-افلاکی، ا.، (1368)، "آزمایشگاه مکانیک خاک"، مرکز انتشارات دانشگاه علم و صنعت ایران.
-آقاسلطان، ع.ر.، (1387)، "تعیین مدل دانهبندی مصالح برای مقاوم سازی مخلوطهای آسفالتی در برابرتغییر شکلهای دائمی"، دانشگاه تربیت مدرس.
-"مؤسسه قیر و آسفالت ایران"، (1385)، "طرح مخلوط گرم آسفالت به روشLC"، انتشارات موُسسه قیر و آسفالتایران، شماره 8.
-ایزدی، ا.، (1381)، "ارزیابی نقش مصالح سنگی در پدیده شیارافتادگی"، دانشگاه علم و صنعت ایران.
-توسلی، م.، (1372)، "طرح و کنترل بتن آسفالتی گرم"، انتشارات قلم، چاپ اول.
-حاج محمدرضایی، ع.، (1377)، "مجموعه کاربردی راه و آسفالت"، انتشارات آدنا، چاپ اول.
-زیاری، ح.، ایزدی، ا.، نصرت اله تبارآهنگر، ع.، (1387)، "ارزیابی آزمایشگاهی عوامل مؤثربر رفتار مخلوطهای آسفالتی با دانهبندی استخوانیSMA)"، چهارمین کنگره ملی مهندسی عمران، دانشگاهتهران.
-زیاری، ح.، (1385)، "راهنمای کاربردی
آزمایشهای قیر و آسفالت"، مرکز انتشارات دانشگاهعلم و صنعت ایران، چاپ اول.
-سازمان مدیریت و برنامهریزی کشور،. (1381)، "آییننامه روسازی راههای ایران"، نشریه شماره 234.
-سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور.، (1382)، مشخصات فنی عمومی راه، نشریه شماره 101.
-طاحونی، ش.، (1382)، "اصول مهندسی ژئوتکنیک"، موُسسه انتشارات پارس آیین.
-طباطبایی، ا.م.، (1383)، "روسازی راه"، مرکز نشر دانشگاهی.
-طباطبایی، ن.، نمازی، س.ط.، (1387)، "بررسی تأثیر نوع دانه بندی در عملکرد آسفالت سوپرپیو درمقابل تغییر شکل"، چهارمین همایش قیر و آسفالت ایران.
-نوبخت، ش.، عابدی، ح.، (1389)، "تأثیر نوع دانهبندی بر حساسیت رطوبتی مخلوطهای آسفالتی گرم"، پنجمین کنگره ملی مهندسی عمران، دانشگاه فردوسی مشهد.
-هاشمی، س.م.، لطیفی، م.، (1387)، "مطالعه آزمایشگاهی تأثیر پارامترهای مختلف برمدول برجهندگی آسفالت"، چهارمین کنگره ملی مهندسی عمران، دانشگاه تهران.
-Abukhettala, Mukhtar Elseddig., )2006(, “The Relationship Between Marshall Stability”, Flow and Rutting of The New Malaysian Hot-Mix Asphalt Mixtures, Malaysian University of Technology.
-Birgisson, Bjorn. Roque, Reynaldo. (2005), “Evaluation of the Gradation Effect on the Dynamic Modulus, Journal of the Transportation Research Board,Transportation Research Record”, No1929.
-Brown, E Ray., Bassett Charles E., (1990), “Effect of Maximum Aggregate Size onRutting Potential and Other Properties of Asphalt Aggregate Mixtures”, Transportation Research Record, No1259.
-Clark, William., Wright, James, Buu Tri.,(1980), “Effect of Idaho Aggregate Gradation on Asphalt Paving Mix”, Idaho Department of Transportation.
-Elliot, Robert P., (1991), “Effect of Aggregate Gradation variation on Asphalt Concrete Mix Properties”, Transportation Research Record, No 1317.
-Fwa, Tien Fang., (2006), “The Handbook of Highway Engineering”, Taylor & Francis Group, LLC Boca Raton, United States of America.
-Kandhal, Prithvi Singh., Cross, Stephen A., (1993), “Effect of Aggregate Gradation on Measured Asphalt Content”, Transportation Research Record, No1417.
-Kandhal, Prithvi Singh., Cooley, L Allen., (2001),”The Restricted Zone in the Super pave Aggregate Gradation Specification, transportation Research Board”, NCHRP Report, No. 464.
-Kandhal, Prithvi Singh., et al., (1998), “Hot Mix Asphalt for Intersections in Hot Climates”, Asphalt Technology Report, No 98-06.
-Kandhal, Prithvi Singh., Mallick, RB., )2001(, Effect of Mix Gradation on RuttingPotential of Dense-Graded Asphalt Mixtures, Journal of the TransportationResearch Board,Transportation Research Record.
-Key, James P., Research Design in Occupational Education, Oklahoma State University.Available at: http//www.okstate.edu.
-Khosla, Narendra Paul., Sadasivam, S., (2005), Determination of OptimumGradation for Resistance to Permeability Rutting and Fatigue Cracking, FederalHighway Administration Report, FHWA, No 2004-2012.
-Kim, Y Richard., Kim, Nakseok., Khosla, Narendra Paul., )1992(, Effect ofAggregate Type and Gradation on Fatigue and Permanent Deformation of Asphalt Concrete, Astm Publication Paper ID STP24225S.
-Mohammad, LN., Shamsi, Khaled Al., (2007), “Bailey Method for GradationSelection in HMA Mix Design”, transportation Research Circular, No E-C124.
-Shiau, Jieh Min.,et al., )1997(,"The Effects of Aggregate Gradation on PermanentDeformation of Asphalt Concrete, Xlllth World Meeting of the International RoadFederation.
-Sousa, Jorge B., (1998), Effect of Aggregate Gradation on Fatigue Life of AsphaltConcrete Mixes, Transportation Research Record, No. 1630.