-احدی، م.ر. و اعتمادزاده، س.ر.، (1391)، "تحلیل ظرفیت خطوط اتوبوسرانی، مطالعه موردی خط ویژه شماره 1 سامانه اتوبوسهای تندرو شهر تهران"، یازدهمین کنفرانس مهندسی حمل و نقل و ترافیک ایران، تهران، سازمان حمل و نقل و ترافیک تهران، معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران.
-افندی زاده، ش. و میرزایی قمی، س. ع. ق.، (1385)، "مدل عمومی برآورد تعداد ناوگان مورد نیاز سامانه حمل و نقل همگانی بر اساس شاخص تقاضا (مطالعه موردی: سامانه تاکسی رانی شهر تهران)"، هفتمین کنفرانس مهندسی حمل و نقل و ترافیک ایران، تهران، سازمان حمل و نقل و ترافیک تهران، معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران.
-ایزدفر، ا. صیدبیگی، ص. و ایزدفر، ن.، (1395)، "بررسی راهکار های توانمند سازی خطوط اتوبوسرانیBRT شهر اسفهان با استفاده از تحلیل SWOFT"، فصلنامه پژوهش های نوین علوم جغرافیایی معماری و شهرسازی؛ شماره دوم، ص. 115-156.
-ترابی میرآبادی، م. و سالاری، م.، (1392)، "سرویس اتوبوس توقف محدود: راهکاری برای ارتقاء کارایی و سطح خدمت خطوط حملونقل عمومی با تقاضای بالا"، دهمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع، تهران، انجمن مهندسی صنایع ایران، دانشگاه صنعتی امیر کبیر.
-چگینی، ف.، مصفارزاده، م.، (1391)، "امیرعلی زرین مهر و علی فغانی، طراحی شبکه اتوبوس رانی با هدف بیشینه سازی رضایت استفاده کنندگان"، دوازدهمین کنفرانس مهندسی حمل و نقل و ترافیک ایران، تهران، سازمان حمل و نقل و ترافیک تهران، معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران.
-شفاهی، ی. و خانی،ع. ر.، (1394)، "زمانبندی هماهنگ خطوط حمل و نقل"، هشتمین کنگره بینالمللی مهندسی عمران، شیراز، دانشگاه شیراز، دانشگاه صنعتی شریف.
-صفارزاده، م. و مظلوم، س. س.، (1394)، "ارایه یک پارچه اختصاص ناوگان و زمانبندی شبکه حمل و نقل اتوبوسی تندرو"، مجله علمی-پژوهشی عمران مدرس، دوره پانزدهم، ص.97-105.
-فخرزاد، م.ب.، (1381)، "تحلیل و بهینه سازی سیستم حمل و نقل با استفاده از برنامه ریزی عدد صحیح و مدلهای
شبکهای برنامهریزی خطی"، دومین کنفرانس ملی مهندسی صنایع، یزد، انجمن مهندسی صنایع ایران، دانشگاه یزد.
-فینی، ا. و حبیبیان، م.، (1388)، "ارایه محاسبه شاخص عرضه و تقاضا و تعادل سازی آنها در سیستم های حمل و نقل همگانی"، فصلنامه مطالعات مدیریت ترافیک، شماره 12، ص.123-136.
-ناصری، ا. و برادران، و.، (1389)، "بررسی عوامل موثربرزمان توقف اتوبوسهاه در ایستگاهها وپیش بینی آن درسیستم حمل و نقل اتوبوسرانی شهرتهران، پژوهشنامه حمل و نقل، مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی.
نواداد، و.، (1386)، "ارائه مدل عرضه- تقاضای هوشمند برای نو ناوگان حمل و نقل عمومی ترکیبی (مترو و اتوبوس شهر تبریز)"، پایاننامه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب.
-Chen, Q., (2014), “Global optimization for bus line timetable setting problem”, Discrete Dynamics in Nature and Society.
-Chen q, Yao j., (2015), “Timetable setting of single bus line using dynamic programming,” Proc. Inst. Civ. Eng. Transp., Vol. 168, No. 4, pp. 370–381.
-Gintner, V., Kliewer, N., & Suhl, L., (2005), “Solving large multiple-depot multiple-vehicle-type bus scheduling problems in practice”, OR Spectrum, 27(4), pp.507-523.
-Gkiotsalitis, K., Wu., Z., & Cats, O., (2019), “A cost-minimization model for bus fleet allocation featuring the tactical generation of short-turning and interlining options. Transportation Research Part C: Emerging Technologies, 98, pp.14-36.
-Hora J., Dias T.G., Camanho A., (2016), “Improving the Service Level of Bus Transportation Systems: Evaluation and Optimization of Bus Schedules’ Robustness. In: Borangiu T., Dragoicea M., Nóvoa H. (eds) Exploring Services Science, IESS 2016. Lecture Notes in Business Information Processing, Vol. 247, Springer, Cham.
-Hernández-Landa L.G., Morales-Marroquín M.L., Nigenda R.S., Ríos-Solís Y.Á., (2015), “Linear Bus Holding Model for Real-Time Traffic Network Control”, In: Mujica Mota M., De La Mota I., Guimarans Serrano D. (eds) Applied Simulation and Optimization, Springer, Cham.
-Ming, W. E. I., Bo, S. U. N., & Wenzhou, J. I. N., (2013), “A bi-level programming model for uncertain regional bus scheduling problems”, Journal of Transportation Systems Engineering and Information Technology, 13(4), 106-112.
-Naumann, M., Suhl, L., & Kramkowski, S., (2011), “A stochastic programming approach for robust vehicle scheduling in public bus transport”, Procedia-Social and Behavioral Sciences, 20, pp.826-835.
-Sun, D. J., Xu, Y., & Peng, Z. R., (2015), “Timetable optimization for single bus line based on hybrid vehicle size model”, Journal of Traffic and Transportation Engineering (English Edition), 2(3), pp.179-186.
-Shui, X., Zuo, X., Chen, C., & Smith, A. E., (2015), “A clonal selection algorithm for urban bus vehicle scheduling”, Applied Soft Computing, 36, pp.36-44.
-Samuel A. Oluwadare, Iyanu P. Oguntuyi, John C. Nwaiwu., (2018), "Solving School Bus Routing Problem using Genetic Algorithm-based Model", International Journal of Intelligent Systems and Applications(IJISA), Vol.10, No.3, pp.50-58, 2018. DOI: 10.5815/ijisa.2018.03.06.
-Shi, R.J.; Mao, B.H.; Ding, Y. Bai, Y. Chen, Y., (2016), “Timetable optimization of rail transit loop line with transfer coordination”, Discret. Dyn. Nat. Soc.