• صفحه اصلی
  • مرور
    • شماره جاری
    • بر اساس شماره‌های نشریه
    • بر اساس نویسندگان
    • بر اساس موضوعات
    • نمایه نویسندگان
    • نمایه کلیدواژه ها
  • اطلاعات نشریه
    • درباره نشریه
    • اهداف و چشم انداز
    • اعضای هیات تحریریه
    • اصول اخلاقی انتشار مقاله
    • بانک ها و نمایه نامه ها
    • پیوندهای مفید
    • پرسش‌های متداول
    • فرایند پذیرش مقالات
    • اخبار و اعلانات
  • راهنمای نویسندگان
    • راهنما
    • فرم تعارض منافع
    • فرم تعهدنامه
  • ارسال مقاله
  • داوران
  • تماس با ما
  • ورود به سامانه
    • ورود به سامانه
    • ثبت نام
  • English
دوره و شماره: دوره 6، شماره 2 - شماره پیاپی 19، تابستان 1388 
1. مطالعه توزیع مکانی و زمانی بارش و اثرات آن بر ایمنی حمل‌ونقل جاده‌ای در ایران
  • مشاهده مقاله

2. برنامه ریزی پرواز با استفاده از روشهای بهینه یابی جستجویی
  • مشاهده مقاله

3. یافتن کوتاه ترین تور همیلتونی ایران با استفاده از ترکیب الگوریتم سیستم اجتماع مورچه ها و جستجوی محلی
  • مشاهده مقاله

4. تحلیل اطلاعات فوت شدگان تصادف‌های جاده‌ای با روش آنالیز خوشه‌ای
  • مشاهده مقاله

5. بررسی شرایط هندسی تماس ریل و چرخ با استفاده از مدل اجزاء محدود
  • مشاهده مقاله

6. تحلیل آثار ایجاد "محدودیت ترافیک" در الگوهای استقرار فعالیت‌ها و اسکان جمعیت
  • مشاهده مقاله

7. بررسی محاسبه معکوس ضرایب ارتجاعی لایه های روسازی به روش های استاتیکی و دینامیکی، با استفاده از نرم افزارهایMODULUS6.0،ELMOD5.0‌،EVERCALC5.0 و DBSID
  • مشاهده مقاله

پژوهشنامه حمل و نقل
  • مقالات آماده انتشار
  • شماره جاری

شماره‌های پیشین نشریه

دوره 17 (1399)
دوره 16 (1398)
دوره 15 (1397)
دوره 14 (1396)
دوره 13 (1395)
دوره 12 (1394)
دوره 11 (1393)
دوره 10 (1392)
دوره 9 (1391)
دوره 7 (1389)
دوره 6 (1388)
شماره 4
شماره 2
شماره 3
شماره 1
دوره 5 (1387)
دوره 4 (1386)
دوره 3 (1385)
دوره 2 (1384)
دوره 1 (1383)

دسترسی سریع

  • صفحه اصلی
  • درباره نشریه
  • اعضای هیات تحریریه
  • ارسال مقاله
  • استخراج به پایگاه‌های علمی
  • تماس با ما
  • واژه نامه اختصاصی
  • اشتراک نسخه چاپی نشریه
  • نقشه سایت

آخرین اخبار

اشتراک خبرنامه

برای دریافت اخبار و اطلاعیه های مهم نشریه در خبرنامه نشریه مشترک شوید.

  • © سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب