-"آییننامه مدیریت ایمنی و حمل و نقل و سوانح رانندگی"، (1388).
-پور معلم، ن.، سلیمی، م. ب.، (1388)، "تحلیل و ارزیابی نقاط حادثه خیز: از دیدگاه شناخت محل حادثه"، هزینههای ناشی از خسارات و ضایعات و راهکارهای اصلاحی، فصلنامه مطالعات مدیریت ترافیک، شماره 25. ص. 48-25.
-تیموری، ا. فرهودی، ر. حبیبی، ل. جعفری مهرآبادی، م.، (1387)، "مدیریت ایمنی در معابر شهری"، انتشارات سازمان شهرداریهای و دهیاریهای کشور، تهران.
-زیاری، ح.، میرزابابایی، پ.، (1394)، "شناسایی نقاط حادثه خیز و رتبهبندی سطح ایمنی تقاطعات غیر همسطح شهری"، فصلنامه راهور، شماره 30. ص. 64-50.
-کیمنش، م.ر. رحیماف، ک. نصرالهتبار، ع.، (1395)، مهندسی ترافیک و ایمنی، انتشارات نوآور، تهران.
-متکان، ع.ا.، شریعت مهیمنی، ا. میرباقری، ب. و شهری، م.، (1390)، "تحلیل مکانی تصادفات شهری با استفاده از رگرسیون وزنی مکانی"، سنجش از دور و GIS ایران، شماره سوم. ص 48-33.
-معاونت و سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، (1391)، "ضوابط تعیین نقاط حادثه خیز درون شهری"، گزارش چهارم. ص. 64-33.
-هوشیار و شریفی، (1396)، "تحلیل فضایی تصادفات درون شهری: مطالعه موردی شهر ارومیه"، فصلنامه مهندسی جغرافیای سرزمین، شماره 1. ص. 101-90.
-Bil, M., Andrašik, R., Sedonik, S., (2019), “A detailed spatiotemporal analysis of traffic crash hotspots”, Applied Geography, (107), pp.82–90.
-Cheng, Z., Zu Z., Lu, J., (2019), “Traffic crash evolution characteristic analysis and spatiotemporal hotspot identification of urban road intersections”, Sustainability (11), pp. 1-17.
-Harms-Ringdahl, L., (2013), “Guide to safety analysis for accident prevention”, In: IRS Riskhantering AB, Stockholm.
-Leveson, N., (2004), “A new accident model for engineering safer systems”, In: Safety Science (42),
pp. 237–270, issn: 0925-7535. doi: 10.1016/s0925-7535(03)00047-x.
-Litman, T., (2012), “Pricing For Traffic Safety: How Efficient Transport Pricing Can Reduce Roadway Crash Risks”, Victoria Transport Policy Institute.
-
Moradi, A.,
Soori, H.,
Kavousi, A.,
Eshghabadi, F.,
Jamshidi, E.,
Zeini, S., (2016), “Spatial analysis to identify high risk areas for traffic crashes resulting in death of pedestrians in Tehran”, Medical Journal of the Islamic Republic of Iran (30), pp.1-10.
-Scheiner, J., Holz-Rau, C.A., (2011), “Residential location approach to traffic safety: Two case studies from Germany”,
Accident Analysis & Prevention (43), pp.307–322.
-Thakali, L., Kwon, T.J., Fu, L., (2015), “Identification of crash hotspots using kernel density estimation and kriging methods: a comparison”,
Journal of Modern Transportation (23), pp.93-106.
-World Health Organization (WHO), (2018), “Global status report on road safety 2018: Supporting a decade of action”, World Health Organization.
-Yohanne, A. Y., Minal, A.S., (2015), “Identifying the Hot Spot Areas of Road Traffic Accidents”, Jordan Journal of Civil Engineering (9), pp.358-370.