-احمدی، م. و علیمحمدی، ع. (1394)، " آنالیز زمانی و مکانی تصادفات رانندگی با استفاده از تراکم پنجرهای فازی"، فصلنامه مهندسی حمل و نقل ایران،
دوره 7، شماره 2،
ص. 191-205.
-حقیقی، ف. ر. و شهبازی، ش.، (1395)، "مدل ارزیابی شدت تصادفات در میدانها (مطالعه موردی شهر تهران)"، فصلنامه مهندسی حمل و نقل ایران، دوره 7، شماره 3، ص. 435-448.
-رحمانی رضائیه، م.، (۱۳91)، "طراحی و ساخت یک سیستم کنترل سرعت هوشمند (سرعتگیر هوشمند)"، یازدهمین کنفرانس مهندسی حمل و نقل و ترافیک ایران، تهران، سازمان حمل و نقل و ترافیک تهران، معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران.
-رحیمی، ا. م. و عباسی، و.، (۱۳92)، "ارزیابی تأثیر ابزارهای کاهنده سرعت در کاهش حوادث ترافیکی"، هفتمین کنگره ملی مهندسی عمران، زاهدان، دانشگاه سیستان و بلوچستان.
-سلمانی، م.، رمضان زاده لسبویی، م. دریکوند، م. و ثابتی، ف.، (۱۳۸7)، "بررسی عوامل مؤثر بر تصادفات جاده ای و ارایه راهکارهایی برای کاهش آن"، پژوهش های جغرافیای انسانی، شماره65، ص. 104-87.
-گل رو، ا.، کرمانشاهی، ش. الف. و دریایی، د.، (۱۳۸۵)، "تحلیل و ارزیابی تأثیر انواع سرعتگیر بر افزایش شاخص اعتمادپذیری در شبکه معابر شهری"، هفتمین کنفرانس مهندسی حمل و نقل و ترافیک ایران، تهران، معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران.
-مشکینی، الف. غلامحسینی، ر. و زادولی خواجه، ش.، (۱۳93)، "بررسی عوامل مؤثر در افزایش تصادفات درون شهری و ارایه راهکارهایی جهت کاهش آن (مطالعه موردی: شهر زنجان)"، سومین کنفرانس ملی تصادفات جادهای، سوانح ریلی و هوایی، زنجان، دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان.
-Antić, B., Pešić, D., Vujanić, M., & Lipovac, K., (2013), “The influence of speed bumps heights to the decrease of the vehicle speed–Belgrade experience”. Safety science, 57, pp.303-312.
-Austin, R. and Carson, J., (2002), “An alternative accident prediction model for highway-rail interfaces“. Journal of Accident Analysis and Prevention, Vol. 34, pp. 31–42.
-Gitelman. V., Hakkert, A. S., Doveh, E. and Cohen, A., (2006), “Screening tools for considering grade separation at rail-highway crossings“ , Journal of Transportation Engineering, Vol. 132, No. 1. pp. 52-59.
-Johansson, C., Rosander, P., & Leden, L., (2011), “Distance between speed humps and pedestrian crossings: Does it matter?”. Accident Analysis & Prevention, 43(5), pp.1846-1851.
-Kanjanavapastit, A., & Thitinaruemit, A., (2013), “Estimation of a speed hump profile using quarter car model”. Procedia–Social and Behavioral Sciences, 88, pp.265-273.
-Saccomanno, F. F., Fu, Liping and Miranda, M. F., (2004), “Risk- based model for identifying highwayrail grade crossing black spots“, Journal of Transportation Research Record, No. 1862,
pp. 127-135.