-امانپور، س. ملکی، س. و حسینی، ن. (1395)، "بررسی میزان رضایتمندی مسافران شهری از کیفیت خدماترسانی حمل و نقل عمومی شهری در کلانشهر اهواز"، مطالعات محیطی هفت حصار، شماره پانزدهم، سال چهارم،
ص. 46-37.
-بخشی، ا.، (1398)، "ارزیابی رضایت مندی شهروندان از وضعیت حمل ونقل عمومی شهری (مورد مطالعه شهر اراک)"، پایان نامه کارشناسی ارشد، گروه جغرافیا، دانشگاه پیام نور مرکز وزوان.
-حافظ نیا، م.، (1381)، "مقدمهای بر روش تحقیق در علوم انسانی"، انتشارات سمت، تهران.
-حیدری، ف. رستگاریان، ز. و کیانی، ا.، (1392)، "نقش مدیریت شهری در کنترل حمل ونقل و ارایه راهکارهایی برای رفع موانع و چالشهای ناشی از آن: شهر داراب"، مجله معماری و شهرسازی و توسعه پایدار، ص. 6-1.
-رستمی، م. ح. امانپور، س.کرمی، م. مرادرامنژاد، س.، (1394)، "سنجش رضایتمندی شهروندان از عملکرد شهرداری در حوزه خدمات شهری"، مجله پژوهش و برنامه ریزی شهری، سال ششم، شماره بیست و یکم، ص. 50-35.
-سلطانی، ع. فلاح منشادی، ا.، (1395)،"ارزیابی رضایت شهروندان و رانندگان تاکسی از خدمات تاکسیرانی شیراز"، نشریه پژوهش برنامهریزی شهری، سال هفتم، شماره بیست و هفتم، ص.36-21.
-سقائی،م.، (1396)، برنامهریزی سفرهای هوایی (رویه و مقررات، محاسبه نرخ و معرفی بلیت)"، دانشگاه پیام نور، تهران.
-مهدیزاده، م. آیتی، ا. هاشمیان بجنوردن، نادری خورشیدی، ع.، (1389)، "ارایه مدلی برای مدیریت یکپارچه حمل و نقل حمل ونقل عمومی شهری در کلان شهرهای ایران"، مدیریت حمل و نقل، ص. 443-419.
-هاشمی، م. و یحیی پور، م.، (1390)، "اصول و مبانی مدیریت خدمات شهری در شهرداری"، چاپ اول، انتشارات سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور.
-هتکه لویی،م. اسلامی، ح. و علوی راد، ع.، (1392)، "سنجش میزان رضایتمندی شهروندان تهرانی از خدمات و کارکنان شهرداری تهران"، فصلنامه اقتصاد و مدیریت شهری، شماره پنجم، ص. 117-103.
-مرادنژاد رحیم بردی، آ. زارع، ا. و قاسمپور، ف. (1396)، "سنجش رضایتمندی شهروندان از خدمات شهری شهرداری بابلسر"، فصلنامه علمی-پژوهشی برنامهریزی فضایی-جغرافیا، سال هفتم، شماره چهارم، ص.72-57.
-نوابخش، م. کفاشی، م.، (1385)، "برنامهریزی حمل و نقل کلان شهری و تأثیر آن در توسعه شهر پایدار شهرتهران"، فصلنامه جغرافیایی سرزمین،علمی- پژوهشی، سال سوم، شماره دهم، ص.39-10.
-Denga, t., Nelson, Jd., (2012), “The perception of bus rapid transit: a passenger survey from beijing southern axis art line 1, transportation planning and technology”, 35(2), pp.201-219.
-Golabi, f., aghayari, t., & ebrahimi, r.j (2013), “the study of the socioeconomic factors relating to the amount of citizens' satisfaction with residential areas”, Urban sociological studies, 3.
-Giannoccaro, r., castantino, n., ludovico, a. & pietroforte, r., (2008), “measuring citizen satisfaction with aspects of public services from a local authority and determining their importance: a case study”, public organization review, 8(1), pp.1-15.
-Poku-boansi, michael; marsden , greg, (2018),’’ bus rapid transit systems as a governance reform project’’, journal of transport geography, volume 70,
pp. 193-202.
-Terayama, Kazuki; Odani ,Michiyasu, (2018),’’ Expected role of public transportation services in securing residents’ accessibility to the city center in suburban housing development areas’’, Transportation Research Procedia, Vol. 25, 2017,
pp. 4258-4269
-Young Song, Ji; Jin Ki Eom, Kwang Sub Lee, Jae Hong Min, Keun Yul Ya, (2015), “Public Transportation Service Evaluations Utilizing Seoul Transportation Card Data’’, Procedia Computer Science, Vol.52,
pp.178-185.