-امین طهماسبی، ح. نیکجو ز.، (1399)، "رتبهبندی شرکتهای مسافربری اتوبوسرانی برون شهری با استفاده از روشهای تصمیمگیری چند شاخه"، فصلنامه علمی پژوهشنامه حمل و نقل، سال هجدهم، دوره سوم، شماره 68، ص. 275-259.
-پایدار، ع. عاملی، ع. طهرانی، ه.، (1399)، "ارزیابی عملکرد سیستم حمل و نقل مترو با استفاده از تکنیکهای اقتصاد مهندسی و تحلیل پوششی داده با رویکرد توسعه حمل و نقل پایدار (مطالعه موردی: کلان شهر تهران)"، فصلنامه علمی پژوهشنامه حمل و نقل، سال هفدهم، دوره دوم، شماره 63، ص. 1-20.
-توان، ف. و گهرپور، ع.، (1398)، "مزیتهای رقابت پذیری قطار حومه ای"، تهران، انتشارات ریرا.
-طالبی، س. پایدار، ح.، (1396)، "تحلیل تقاضا و مطالعات امکان سنجی راه اندازی قطارهای حومه ای در استان یزد"، پنجمین کنفرانس بین المللی پیشرفتهای اخیر در مهندسی راهآهن، تهران: 24-26 اردیبهشت.
-عمادی، م. و احدی، ح.، (1396)، "ارایه مدل جدید ارزیابی اقتصادی احداث و توسعهی خطوط حومهای مطالعهی موردی مسیر تهران شهریار"، پنجمین کنفرانس بین المللی پیشرفتهای اخیر در مهندسی راهآهن، تهران، 24-26 اردیبهشت.
-فروهید، ا. کیوانپور، علی.، (1398)، "تحلیل رقابتپذیری قطار حومهای با وسایل حمل و نقل عمومی غیرریلی و شخصی"، فصلنامه علمی جاده، سال هفدهم، دوره چهارم، ص.80-71.
-قهرمانی، ح. و منعمی، م.، (1394)، "روند مطالعات امکان سنجی قطارهای حومهای به همراه مطالعه موردی تهران –شهریار"، چهاردهمین کنفرانس بینالمللی مهندسی حمل و نقل و ترافیک، تهران، 5-6 اسفند.
-ماهپور، ع. شاهابراهیمی ا.، (1398)، "ارایه یک مدل انتخاب وسیله برای دانش آموزان در شهرهای میانی بزرگ (مطالعه موردی: شهر اردبیل)"، فصلنامه علمی پژوهشنامه حمل و نقل، سال هفدهم، دوره اول، شماره 6، ص. 185-194.
-نوری، ش. ناظمی، ع. افشاری، م. اژدر، ر.، (1397)، "شناسایی عوامل تاثیرگذار بر کیفیت خدمات حمل و نقل عمومی از دید گروههای مختلف اجتماعی (مطالعهی موردی: قطار تهران-مشهد)"، فصلنامه علمی پژوهشنامه حمل و نقل، دوره پانزدهم، شماره سوم، شماره 56، ص.223-238.
-Abhyankar,A. Narayanmorthy, A. Ramachandran, V., (2012), “Survey on Mumbai Suburban Local Train Travelers”, Review of Integrative Business and Economics Research, Vol. 1 , Issue 1, pp. 292-303.
-Demircan, M. L. and Tunc, S., (2019),
“A proposed service level improvement methodology for public transportation using Interval Type-2 Fuzzy EDAS based on customer satisfaction data”, In International Conference on Intelligent and Fuzzy Systems, Springer, Cham, pp. 1351-1359.
-Kettell, B., (2002), “Applying The Porter Model To The Valuation Of Internet And Technology Stocks”, Oxford: Butterworth-Heinemann.
-Litman, T., “Developing Indicators for Comprehensive and Sustainable Transport Planning”, Transportation Research Record, Vol. 2017, No.1, Jan. 2007, pp. 10–15,
-Ma, X. Chen, X. Li, X. Ding, C. and Wang, Y., (2018) “Sustainable station level planning: An integrated transport and land use design model for transit oriented development”, Journal of Cleaner Production, Vol. 170, pp.1052-1063.
-Meyer, M D .Miller, E J., (2001), “Urban Transportation Planning 2nd edition”, New York: McGraw-Hill.
-Tuzkaya, U.R., (2009), “Evaluating theenvironmental effects of transportation modes usin an integrated methodology and an application”, International Journal of Environmental Science and Technology,
Vol. 6, No. 2, January, pp. 277-290.
-Seidenglanz, D. Chvátal, F. Nedvedová, K., (2014), “Comparison of Urban and Suburban Rail Transport in Germany and in the Czech Republic”, Reviev of Economice Perspectives Nardohspodarsky Obzar, Vol. 14, Issue 2,
pp. 165–194.
-Peng, L. Wang, C. WuStudy, J., (2019), “Study on the operation mode of suburban railway at home and abroad and the inspiration to Beijing”, Journal of Physics: Conference Series; Bristol Vol. 1187, Iss. 5.