- اسدی، ش. و محمدی، م.، (1397)، "بررسی اثربخشی تبلیغات دیداری بر انتخاب شهرستان رامسر به عنوان مقصد گردشگری"، نشریه گردشگری شهری.
- جعفری، ر. عزیزی، م. و نوبخت حقیقی، م.ب.، (1393)، "بررسی عوامل اثرگذار بر فرهنگ تئاتر و تعیین جایگاه آن در اوقات فراغت اقشار مختلف شهر تهران"، نشریه راهبرد اجتماعی فرهنگی.
- محسنی، م.، (1380)، "جامعه شناسی جامعه اطلاعاتی".
- دوران، ب.، (1381)، "تاثیر فضای سایبرنتیک بر هویت اجتماعی"، دانشکده ادبیات و علوم انسانی، دانشگاه مدرس.
-خاکی، غ.ر.، (1389)، "روش تحقیق در مدیریت، انتشارات بازتاب، چاپ پنجم".
- ازکیا، م.، (1382)، "روشهای کاربردی تحقیق، نشر نی".
- سید حسینی، س.م.، (1389)، برنامهریزی مهندسی
حمل و نقل و تحلیل جابجایی مواد.
-Buhalis, D., (2000), “Marketing the competitive destination of the future”, Tourism management, 21(1), pp. 97-116.
-Bowman, J.L. and Ben-Akiva, M.E., (2001), “Activity-based disaggregate travel demand model system with activity schedules”, Transportation research part a: policy and practice, 35(1), pp. 1-28.
-Rasouli, S. and H. Timmermans, (2014), “Activity-based models of travel demand: promises, progress and prospects”, International Journal of Urban Sciences, 18(1), pp. 31-60.