- ابوطالبی اصفهانی، م. گلی خراسگانی، ا. و هارونی جمالوئی، م.، (1397)، "بررسی اثر واکسهای ساسوبیت وپارافین بر خصوصیات رئولوژی قیر "، پژوهشنامه حمل ونقل ، شماره 56، ص.160-145.
- خاوندی، ع. حیدری، م. و دهقانی، ا.، (1398)، "بررسی اثر افزودنیهای ضد عریان شدگی و نوع مصالح سنگ دانهای بر مقاومت مخلوطهای آسفالتی در برابر آسیبهای رطوبتی (مطالعه موردی: استان اردبیل)"، فصلنامه مهندسی حمل و نقل، سال دهم، شماره چهارم، ص.865-851.
- دیواندری، ح. مدرس، ا. حسینی علیآباد، م. رستمی، انکاس (1394)، "ارایه مدل شیارشدگی آسفالتی با استفاده از نتایج آزمایش مقاومت کششی غیرمستقیم و پارامترهای مارشال"، مهندسی زیرساختهای حمل ونقل، سال اول، شماره دوم، ص.54-41.
- طاهرخانی، ح. و افروزی، س.، (1396)، "ارزیابی شیار افتادگی و حساسیت رطوبتی بتن آسفالتی گرم حاوی الیاف نایلونی"، فصلنامه مهندسیحمل و نقل، سال هشتم، شماره چهارم، ص.587-567.
- شعبانی، ش. کیانفر، ک. و محمدی ویژه، م.، (1396)، "تشخیص ارتباط پارامترهای عریان شدگی در عمق آسفالت به کمک روش رادار نفوذی به زمین مطالعه موردی منطقه 22 تهران"، نشریه ژئوفیزیک کاربردی، دوره 3، شماره 2، ص.243-229.
- طباطبایی، ا.م.، (1396) "روسازی راه"، تهران، مرکز نشر دانشگاهی.
- عامری، م. وامق، م. روحالامینی، ح. بمانا، ک.، (1394)، "ارزیابی حساسیت رطوبتی در مخلوطهای آسفالتی گرم" مهندسیحمل و نقل، سال ششم، شماره چهارم، ص.616-613.
- غنیزاده، ع. حیدر آبادی زاده، ن. ضیایی، ا.، (1400)،
"مدلسازی عدد جریان مخلوطهای آسفالتی با استفاده از روش رگرسیون چند جملهای تکاملی"، پژوهشنامه حمل و نقل، سال هجدهم، دوره سوم، شماره 68، ص.28-16.
- معاونتبرنامهریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری (1390)، "آیین نامه روسازی راههای آسفالتی ایران"، نشریه شماره 234، وزارت راهوشهرسازی، پژوهشکده حمل و نقل موسسه قیر وآسفالت ایران، تجدید نظراول.
- معاونت و نظارت راهبردی ریاست جمهوری، (1392)، "مشخصات فنی عمومی راه"، نشریه 101 تجدیدنظر دوم.
- AASHTO T 166-16 Standard Method of Test for Bulk Specific Gravity (Gmb) of Compacted Hot Mix Asphalt (HMA) Using Saturated Surface-Dry Specimens.(2016).
-ASTM D2041 - 03a - Standard Test Method For Theoretical Maximum Specifice Gravity and Density of Bituminous paving Mixtures(2016).
-Fwa, T.F., Pasindu,H. R. and Ong, G.P.(2012) “Critical rut depth for pavement maintenance based on vehicle skidding and hydroplaning Consideration ” , Journal of Transportation Engineering, Vol. 138, No. 4, pp. 423-429.
-Kandhal, P.S., N.A.P. Association, and N.C.F.A.(1992), “ Technology ,Moisture susceptibility of HMA mixes:identification of problem and recommended solutions” ,National Asphalt pavement.
MC leod , N. W., (1956), “Relationship between Density, Bitumen Content, and Voids properties of compacted Bituminous paving Mixtures”, Proceedings of Highway Research Board.
-Pardhan, M. M., (1995), “Permanent Deformation Characteristics of Asphalt – Aggregate Mixture Using varied Material and Modeling procedure With Marshall Method”, Ph.D. Dissertation, Montana University.
- Sakhaeifar, M. S., Kim, Y. R. and Kabir, P. (2015). “New predictive models for the dynamic modulus of hot mix asphalt”, Construction and Building Materials, No. 76, pp. 221-231.
-Smith, B.J., Hesp,s. , (2002), “crack pinning In Asphalt Mastic and concreat : Regular Fatigue studies ” , Journal of Transportation Research Board, Vol. 3,
No. 1728, pp.75-81.