-احمدپوراحمد، ب.، و عمرانزاده، ع.، م.، (1393)، "ارزیابی و اولویتبندی سیستمهای مختلف حمل ونقل عمومی سریع در کلان شهر تهران با استفاده از مدلهای کارآمد"، مجله جغرافیا و توسعه ناحیهای، سال دوازدهم، شماره 23، پاییز و زمستان،
ص. 86-63.
-آذر، ع.، و غلامرضایی، د.، (1385)، "رتبهبندی استانهای کشور با رویکرد تحلیل پوششی دادهها (با بهکارگیری شاخصهای توسعه انسانی)"، فصلنامه پژوهشهای اقتصادی ایران، سال هشتم، شماره 27، تابستان 1385، ص. 173-153.
-آماده، ح.، و امامی میبدی، ع.، و آزادینژاد، ع.، (1388)، "رتبهبندی استانهای کشور از لحاظ کارایی فنی بخش صنعت با استفاده از تحلیل پوششی دادهها"، مجله دانش و توسعه، سال شانزدهم، شماره 29، زمستان 1388، ص. 180-162.
-رزازی، غ.ر. (1391)، "حمل و نقل ریلی و جایگاه آن در شبکه حمل و نقل کشور"، نخستین همایش نقش حمل و نقل چندوجهی در تجارت ملی و بین المللی، تهران، ایران.
-شاهطهماسبی، الف.، و شمسالهی، س.، و حیدری، ت.، (1389)، "بررسی کارایی نسبی حمل و نقل مسافربری و باری استانهای کشور در طول برنامه سوم و سالهای ابتدایی برنامه چهارم"، مهندسی حمل و نقل، سال دوم، شماره 2، زمستان، ص. 141-127.
-شریفی، ن.، (1390)، "جایگاه حمل و نقل و تأثیر آن بر دیگر بخشهای اقتصاد کشور: یک تحلیل داده-ستانده"، پژوهشهای رشد و توسعه اقتصادی، سال دوم، شماره 5، زمستان 1390،
ص. 237-207.
-شریفی، ن.، و صادقپور، ب.، (1385)، "بررسی وضعیت حمل و نقل استان مازندران و مقایسه آن با ویژگیهای بخش حمل و نقل دیگر استانهای کشور"، برنامهریزی و بودجه، شماره 100، ص. 75-51.
-صالحی صدقیانی، ج.، و علوی شاد، ع.، و اخوان خرازیان، م.، و سبحانی فرد، ی.، (1383)، "بررسی تأثیر فن آوری اطلاعات بر صنعت حمل و نقل در ایران". فصلنامه مدیریت کسب وکار، سال اول، ش 2، تابستان، ص. 164-137.
-طحاری مهرجردی، م.ح.، و شاکری، ف. و بابایی میبدی، ح.، (1391)، "تحلیل کارایی و رتبهبندی سیستم فرودگاههای کشور با استفاده از رویکرد ارزیابی کارایی متقاطع" پژوهشنامه حمل و نقل، سال نهم، شماره 3، پاییز، ص. 291-275.
-عباسیان، ع. الف. و دلیری، ح.، (1391)، "تخمین و رتبهبندی استانهای کشور از نظر شاخصهای اقتصاد دانشمحور"، فصلنامه علمی-پژوهشی رفاه اجتماعی، سال دوازدهم، شماره 45، تابستان، ص. 318-275.
-Ahn,
Young-Hyoand Min,
Hokey (2014), “Evaluating the multi-period operating efficiency of international airports using data envelopment analysis and the Malmquist productivity index”, Journal of Air Transport Management, vol. 39, pp. 12-22.
-Liao, Chin-Nung and Kao, Hsing-Pei (2010), “Supplier selection model using Taguchi loss function, analytical hierarchy process and multi-choice goal programming”, Computers & Industrial Engineering, vol. 58, pp. 571-577.
-Fraser Institute (2006), “Transportation Performance of the Canadian Provinces”, Website:
www.fraserinstitute.org.
-Li, Jiabin and Chen, Xumei and Li, Xin and Guo, Xuicheng (2013), “Evaluation of Public Transportation Operation based on Data Envelopment Analysis”,
Procedia - Social and Behavioral Sciences, vol. 96, pp. 148-155.
-Yu, M.M. and Hsu, SH. and Change, C.C. and Lee, D.H. (2008), “Productivity growth of Taiwan’s major domestic airports in the presence of aircraft noise”, Transportation Research Part E: Logistics and Transportation Review, vol. 44, pp. 543-554.
-Zheng, Jason and W. Garrick, Norman and Atkinson-Palombo, Carol and McCahill, Chris and Marshall, Wesley (2012), “Guidelines on developing performance metrics for evaluating transportation sustainability”, Research in Transportation Business & Management, vol. 7, pp. 4-13.