حقیقی، ف.ر.، پوروطن، م.، یوسفی، ح.، (1393)،"آرامسازی ورودی شهرهای خطی با استفاده از دو نوع خط کشی سطح راه: مطالعه موردی ورودی شهر ایزدشهر"، چهاردهمین کنفرانس بین المللی مهندسی حملونقل و ترافیک، تهران.
- حقیقی، ف.ر.، جعفری، ر.، اکبری، ع.، (1393)، "ارزیابی تاثیر تابلوهای محدودیت سرعت بر کاهش سرعت رانندگان در دنیای واقعی و دنیای مجازی". چهاردهمین کنفرانس بین المللی مهندسی حملونقل و ترافیک، تهران.
- سازمان پزشکی قانونی ایران، (1393)، گروه آمار سازمان پزشکی قانونی کشور،www.lmo.ir.
- فلاح زاده ، ح. (1385)، "اپیدمیولوژی توصیفی تصادفات در استان یزد"، مجله علمی پزشکی قانونی، سال 12،
شماره 158.
- وزارت راه و شهرسازی (1385)، "مدیریت ایمنی راه"، تألیف: بانک توسعه آسیایی، ترجمه: معاونت آمـوزش، تحقیقـات و فنـاوری، پاییز.
-وهابزاده، الف، (1387)،"تاثیر عامل انسانی بر وقوع تصادفات رانندگی آزادراه کرج- قزوین در سال 84 و راههای کنترل و کاهش آن"، فصلنامه مدیریت ترافیک، سال سوم، شماره 8.
-Arnold, E. D. and K. E. Lantz. “Evaluation of Best Practices in Traffic Operations and Safety: Phase I: Flashing LED Stop Sign and Optical Speed Bars”. Final Report
VTRC 07-R34. Virginia Transportation Research Council.
-Bella, F.,(2013), “Driver perception of roadside configurations on two-lane rural roads: Effects on speed and lateral placement”. Accident Analysis and Prevention 50, pp. 251–262.
-Guo,Y, Liu,P, Liang,Q and Wang,W (2016),” Effects of parallelogram-shaped pavement markings on vehicle speed and safety of pedestrian crosswalks on urban roads in China” .Accident Analysis and Prevention, in press.
-Meyer, E. (2000), “A Literature Review of Perceptual Countermeasures to Speeding, University of Kansas, Lawrence, KS.
-Michael Hunter, Saroch Boonsiripant, Angshuman Guin, Michael O. Rodgers and David Jared. Evaluation of the Effectiveness of Converging Chevron Pavement Markings in Reducing Speed on Freeway Ramps. Paper 10-2432. TRB 2010 Annual Meeting CD-ROM.