-آذر، ع.، (1391)، "مدلسازی مسیری ساختاری در مدیریت: کاربرد نرمافزار اسمارت پی ال اس". تهران: نگاه دانش.
-داوری، ع.، رضازاده، الف.، (1393)، "مدل سازی معادلات ساختاری با نرم افزار PLS"، تهران: سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی، چاپ دوم.
-رجبزادهی قطری، ع.، صفری، ر. و معمارپور، م.، (1393)، "کاربردهای آمار با نرمافزارهای SmartPLS, LISREL, SPSS"، تهران: انتشارات نگاه دانش.
-حبیبپور گتابی، ک.، صفری شالی، ر.، (1394)، "راهنمای جامع کاربرد SPSS در تحقیقات پیمایشی"، تهران: انتشارات مبتکران.
-خاکی، غ. ر.، (1382)، "روش تحقیق با رویکردی به پایان نامه نویسی"، تهران: انتشارات بازتاب.
-مطهرینژاد، ح.، (1382)، "مدیریت کیفیت جامع در شرکتهای تعاونی"، مجله تعاون، شماره 142، ص.51-47.
-هومن، ح. ع.، (1393). "مدلیابی معادلات ساختاری با کاربرد نرمافزار لیزرل"، تهران: مرکز تحقیق و توسعهی علوم انسانی.
-Anderson, R., Condry, B., Findlay, N., Brage-Ardao, R., & Li, H. (2014). “Measuring and valuing convenience”. ITF Round Tables, pp.77-110.
-De Ona, R., Eboli, L., & Mazzulla, G. (2014), “Key factors affecting rail service quality in the Northern Italy: a decision tree approach”. Transport, 29(1), pp.75-83.
-Eboli, L., & Mazzulla, G. (2008), “A stated preference experiment for measuring service quality in public transport”. Transportation Planning and Technology, 31(5),
pp. 509-523.
-Eboli, L., & Mazzulla, G. (2009), “A new customer satisfaction index for evaluating transit service quality”. Journal of Public transportation, 12(3), pp.2.
-Eboli, L., & Mazzulla, G. (2012), “Structural equation modelling for analysing passengers’ perceptions about railway services”. Procedia-Social and Behavioral Sciences, 54, pp. 96-106
-Eboli, L., & Mazzulla, G. (2014), “Relationships between rail passengers’ satisfaction and service quality: a framework for identifying key service factors”. Public Transport, pp.1-17.
-Fillone, A. M., Montalbo, C. M., & Tiglao, N. C. (2005), “Assessing urban travel: A structural equations modeling (SEM) approach”. Proceedings of the Eastern Asia Society for Transportation Studies, 5,
pp. 1050-1064.
-F. Hair Jr, J., Sarstedt, M., Hopkins, L., & G. Kuppelwieser, V. (2014), “Partial least squares structural equation modeling
(PLS-SEM) An emerging tool in business research”. European Business Review, 26(2), pp.106-121.
-Hensher, D. A., & Prioni, P. (2002), “A service quality index for area-wide contract performance assessment”. Journal of Transport Economics and Policy (JTEP), 36(1), pp.93-113.
-Rahaman, K. R., & Rahaman, M. A. (2009), “Service quality attributes affecting the satisfaction of railway passengers of selective route in southwestern part of Bangladesh”. Theoretical and Empirical Researches in Urban Management, 3(12), pp.115-125.
-Randheer, K., & AL-Motawa, A. A. (2011), “Measuring commuters’ perception on service quality using SERVQUAL in public transportation”. International Journal of Marketing Studies, 3(1), pp.21.
-Zeithaml, V. A., Parasuraman, A., & Berry, L. L. (1990), “Delivering quality service: Balancing customer perceptions and expectations Simon and Schuster.