-استادی جعفری، م. و رصافی، ا.ع.، (1392)، "ارزیابی
سیاستهای توسعه پایدار در بخش حمل ونقل شهری با استفاده از مدلهای سیستم پویایی، مطالعه موردی: شهرمشهد"، فصلنامه مدیریت شهری، دوره11، شماره 31، ص. 281-294.
-جعفریانمقدم، ا.ر.، (1397)، "کاربردهای نوین قابلیتهای فناوری شبکههای هوشمند بین خوردویی در صنعت راهآهن (بسترهای جدید جهت ظهور شرکتهای دانش بنیان در حوزه حمل و نقل ریلی)"، فصلنامه رشد فناوری، دوره 14، شماره 54،
ص. 63-72.
-رصافی، ا.ع. و رزآبادیپور، ش.، (1388)، "بررسی توسعه پایدار حمل و نقل در ایران با استفاده ازتحلیل چند هدفی"، نشریه علوم وتکنولوژی محیط زیست، دوره یازدهم، شماره2،
ص.32-45.
-زند حسامی، ح. و آشتیانیپور، ز.، (1392)،
"تحلیل چگونگی تاثیر قابلیتهای نوآوریهای فناورانه
بر رقابتپذیری شرکتهای کوچک و متوسط"، فصلنامه مدیریت نوآوری، دوره 2، شماره 2 - شماره پیاپی 4، تابستان 1392، ص. 1-24.
-سلمانیمجاوری، ح.ر.، ترابی، ت. و رادفر، ر.، (1397)، "تاثیر مولفههای قابلیت نوآوری فناورانه بر حمل و نقل پایدار در ابعاد اقتصادی و اجتماعی"، فصلنامه مهندسی حمل و نقل، دوره 10، شماره 1، شماره پیاپی 38، پاییز، ص. 171-188.
-شوالپور، س. فروزان مهر، م. و خواجهپور، م.، (۱۳۹۶)، "شاخصهای فناورانه و گنوآورانه در دستیابی به حمل و نقل هوشمند"، سومین کنفرانس بینالمللی مدیریت، حسابداری و اقتصاد دانش بنیان با تاکید بر اقتصاد مقاومتی، دانشگاه علامه مجلسی، تهران.
-حبیبی، آ. ایزدیار، ص. و سرافرازی، ا.، (1393)، "تصمیمگیری چند معیاره فازی"، سیمای دانش، تهران.
-Caputo, M., Lamberti, E., Cammarano, A. and Michelino, F., (2015), "Exploring the impact of open innovation on firm performances, Management Decision", Vol. 54, pp.1788 – 1812.
-Cesar Camison, Ana and villar, Lopez. (2014) " Organizational innovation as an enabler of technological innovation capabilities and firm performance". Journal of Business Research, Vol. 67, pp 2891–2902.
-Deakin, M., (2002), "Modelling the development of sustainable communities in Edinburg’s South East Wedge", planning practice and research, Vol. 17, No.3, pp. 331-33.
-Haghshenas, H., Vaziri, M. and Gholamialam, A., ( 2015), "Evaluation of sustainable policy in urban transportation using system dynamics and world cities data: A case study in Isfahan", Cities, Vol. 45, pp 104-115.
-Marlon G, Boarnet, (2008), "Transportation Infrastructure and Sustainable Development. New Planning Approaches. For Urban Growth", University of California, Irvine. metrostudies.berkeley.edu.
-Moradi, M., Khabiri, M. M. and Fallah Nezhad, M. S., (2017), “ Determination of effective travel variables on air transport demand with Using Structural Equation” International Journal of Transportation Engineering, Vol.6, No. 4,
pp. 285-303.
-Rajak, S., Hrthiban, P. and Dhanalakshmi, R., (2016), "Sustainable Transportation Systems performance evaluation using fuzzy",
ISSN: 1470-160X, pp. 25-50.
-Yam, Richard c.m., Cheng Guan, jian., Fai Pun, kit and P.Y. Tang, Esther, (2004), “An audit of technological innovation capabilities in chinese firms: some empirical findings in beijing, china", Research policy. Vol.33.
pp. 1123–1140.
-Rock, Sarah, Ahern, Aoife and Caulfield, Brian, (2016), "The economic boom, bust and transport inequity in suburban Dublin, Ireland", Research in Transportation Economic, Vol.57, pp.32-43.
-Schilling, M. A. and Vasco, C.E., (2000), "Product and Process Technological Change and the Adoption of Modular Organizational Forms", Academy of Management Journal 2001, Vol. 44, No. 6, pp. 1149-1168.
-Tian, Z., Jia, L., Dong, H., Su, F. and Zhang, Z. (2016), “Analysis of Urban Road Traffic Network Based on Complex Network", Procedia Engineering, Vol. 137, pp. 537-546.
-Yam, R., Guan, J., Pun, K. F. and Tang, E., (2004), "An audit of technological innovation capabilities in Chinese firms: some empirical findings in Beijing, China", Journal of Research Policy, Vol. 33, pp.1123-1140.