-آرین پور، م. و محرابی، ن.، (1395)، "الزامات و راهبردهای اخلاق حرفهای در نظام آموزش عالی"، فصلنامه اخلاق در علوم و فنّاوری، سال یازدهم، شماره چهارم، ص. ۱۷-۲۳.
-امین طهماسبی، ح. و صادقی تملی، آ.، (1397)، "رتبهبندی معیارهای پیادهسازی سیستم مدیریت کیفیت در شرکتهای کنترل کیفی ساختمان با استفاده از فرایند تحلیل سلسله مراتبی فازی"، نشریه علمی پژوهشی مهندسی و مدیریت کیفیت، سال هشتم، شماره اول، ص. 49-62.
-پورکاظم، ا. ح.، هاشمی قرمزی، ن. و صدیقی زاده، د.، (1394)، "رتبهبندی شرکتهای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با استفاده از الگوریتم ترکیبی TOPSIS و AHP فازی"، کنفرانس بینالمللی یافتههای نوین پژوهشی در مهندسی صنایع و مهندسی مکانیک، تهران، موسسه آموزش عالی نیکان: 15 شهریور.
-پیروزفر، ا.، خوارزمی، ا .ع. و خاکپور، ب.، (1394)،
"اندازهگیری کیفیت خدمات در حملونقل عمومی شهر مشهد با استفاده از رویکرد سروکوال اصلاحی با تأکید بر بعد تضمین"، اولین کنفرانس سالانه پژوهشهای معماری، شهرسازی و مدیریت شهری، یزد، موسسه معماری و شهرسازی سفیران راه مهرازی: 28 آذر.
-تقیزاده یزدی، م. ر.، امامت، م. س. م. م.، سبزعلی رضایی، س. و علیخانی، ه.، (1396)، "رتبهبندی شرکتهای هواپیمایی ایران با استفاده از تصمیمگیری چندمعیاره فازی". سومین کنفرانس بینالمللی مدیریت و مهندسی صنایع، تهران، دانشگاه مقدس اردبیلی، 7-8 دی.
-تیموری کرمانی، ح. و محمدطاهری، ب.، (1392)، "مدیریت کیفیت خدمات پایانههای مسافربری بر اساس سیستمهای اطلاعاتی پایانه"، سیزدهمین کنفرانس بینالمللی مهندسی حملونقل و ترافیک، تهران، معاونت و سازمان حملونقل و ترافیک: 6-7 اسفند.
-حقیقی، م. و نایب پور، ح.، (1396)، "رتبهبندی شرکتهای صنعت هواپیمایی ایران با ارزیابی فازی ترکیبی و الگوریتم ژنتیک"، فصلنامه مدیریت صنعتی، سال نهم، شماره چهارم،
ص. 409-434.
-دهقانی، ع. و علیاکبری نوری، ف.، (1395)، "رتبهبندی صنایع تولیدی کشور بر اساس شاخصهای منتخب اقتصادی در سال 1392 با تکنیک FANP-ARAS"، فصلنامه مطالعات اقتصادی کاربردی ایران، سال پنجم، شماره نوزدهم، ص. 109-130.
-رضایی نیک، ا. و کیانیان، ع.، (1397)، "ارزیابی کیفیت خدمات حملونقل عمومی و انتخاب اقدامات بهبود با استفاده از رویکرد تلفیقی دادهکاوی و توسعه عملکرد کیفیت (مطالعه موردی: اتوبوسرانی مشهد)"، فصلنامه مهندسی حملونقل، سال نهم، شماره چهارم، ص. 647-672.
-سلطانی، ح.، (1396)، "ارائه الگویی جهت تبیین رابطه بین الزامات کیفیت و ابعاد کیفیت خدمات در دانشگاههای ایران"، نشریه علمی پژوهشی مهندسی و مدیریت کیفیت، سال هفتم، شماره چهارم، ص. 325-341.
-سلطانی، ع.، (1391)، "ارزیابی رضایتمندی مسافران از کیفیت سیستم اتوبوسرانی با استفاده از مدل رگرسیون رتبهای (نمونه موردی شیراز)"، فصلنامه مطالعات شهری، سال اول، شماره دوم، ص. 101-112.
شاهطهماسبی، ا.، شمس الهی، س. و حیدری، ت.، (1389)، "بررسی کارایی نسبی حملونقل مسافری و باری استانهای کشور در طول برنامه سوم و سالهای ابتدایی برنامه چهارم"، فصلنامه مهندسی حملونقل، سال دوم، شماره دوم،
ص. 127-141.
-عرب، ع.، حسینی دهشیری، س. ج. و نصیری، ع.، (1397)، "ارائه مدل کارمندیابی مبتنی بر روش تصمیمگیری چندمعیاره ترکیبی سوارا و آراس (مطالعه موردی: شرکت مادر تخصصی توانیر)"، فصلنامه مهندسی تصمیم، سال دوم، شماره ششم،
ص. ۱۴۷-۱۶۹.
-مقیمی، ا. و امینی خضرآبادی، م.، (1393)، "بررسی رضایتمندی مسافران از کیفیت خدمات شرکتهای مسافربری برونشهری"، فصلنامه علمی ترویجی مطالعات مدیریت ترافیک، شماره سی و سوم، ص. 109-132.
-موسویان، س. ا. و مقدم ضیابری، س. م.، (1397)، "شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر بهرهوری شرکتهای حملونقل با استفاده از رویکرد ترکیبی مبتنی بر AHP و FTOPSIS "، کنفرانس بینالمللی نوآوری در مدیریت کسبوکار و اقتصاد، تهران، انجمن تعالی کسبوکار ایران: 25 بهمن.
-نایب زاده، ش. و فتاحی زارچ، م. م.، (1388)، "ارزیابی کیفیت خدمات در دفاتر پلیس+ 10 با استفاده از روش سروکوال"، مجله مدیریت بازاریابی، سال چهارم، شماره هفتم،
ص. 115-136.
-نصر آزادانی، س. م. و اکبری ورمزیار، م.، (1397)، "اولویتبندی گزینههای طراحی مسیر راهآهن دورود- اندیمشک با استفاده از فرایند تحلیل شبکهای (ANP) و تکنیک دیمتل (DEMATEL)"، پژوهشنامه حملونقل، سال پانزدهم، شماره چهارم، ص. 129-154.
-هادیان ندوشن، ا.، طالبی، س. و ناروئی، ب. (1396)، "رتبهبندی شرکتهای حملونقل مسافر در شبکه ریلی ایران با رویکرد ترکیبی AHP-TOPSIS"، دومین کنفرانس بینالمللی پژوهشهای نوین در مدیریت، اقتصاد و توسعه، شهر تفلیس، شرکت فناوران یکتا هوشمند اهورا، دانشگاه جرجیا و با مشارکت دانشگاههای ایران، 11 فروردین.
-Cyril, A., Mulangi, R. H. and George, V. (2019), “Performance Optimization of Public Transport Using Integrated AHP–GP Methodology”, Urban Rail Transit, pp. 1-12.
-Dehdasht, G., Mohamad Zin, R., Ferwati, M.S., Abdullahi, M., Keyvanfar, A. and McCaffer, R., (2017), “DEMATEL-ANP risk assessment in oil and gas construction projects”, Sustainability, Vol. 9, No. 8,
pp. 1420.
-Dehghani Poudeh, H., Cheshmberah, M., Torabi, H., Karimi Gavareshki, M.H. and Hosnavi, R., (2019), “Determining and prioritizing the factors influencing the outsourcing of Complex Product Systems R&D projects employing ANP and grey-DEMATEL method (case study: Aviation Industries Organization, Iran)”, Technology in Society, Vol. 56, pp. 57-68.
Demircan, M. L. and Tunc, S., (2019),
“A proposed service level improvement methodology for public transportation using Interval Type-2 Fuzzy EDAS based on customer satisfaction data”, In International Conference on Intelligent and Fuzzy Systems, Springer, Cham, pp. 1351-1359.
-Ecer, F. (2018),”An integrated Fuzzy AHP and ARAS model to evaluate mobile banking services”, Technological and Economic Development of Economy, Vol. 24, No. 2,
pp. 670-695.
-Farajpoor Khanaposhtani, H., Shafiei Nikabadi, M., Eftekhari, H. and Aslani, A. (2016), “A new decision making model based on factor analysis (FA), F-ANP, and F-ARAS for selecting and ranking maintenance strategies”, International Journal of Business Analytics (IJBAN), Vol. 3, No. 4, pp. 41-63.
-Guirao, B., Garcia Pastor, A. and Lopez Lambas, M. E., (2016), “The importance of service quality attributes in public transportation: Narrowing the gap between scientific research and practitioners' needs”, Transport Policy, Vol. 49, pp. 68-77.
-Heidary Dahooie, J., Beheshti Jazan Abadi, E., Vanaki, A. S. and Firoozfar, H. R., (2018), “Competency based IT personnel selection using a hybrid SWARA and ARAS‐G methodology”, Human Factors and Ergonomics in Manufacturing & Service Industries, Vol. 28, No. 1, pp. 5-16.
-Kostakis, A. P. and Pandelis, I., (2009), “Measuring Customer Satisfaction in Public Transportation An empirical study based in urban buses in the city of Larissa (Greece)- “The MUSA methodology” ”, MIBES–Oral, Vol. 1, No. 3, pp. 260-275.
-Olivková, I. (2015), “Model for measuring passenger satisfaction and assessing mass transit quality”, Journal of Public Transportation, Vol. 18, No. 3, pp. 4.
-Öztürk, H., Pekel, E. and Elevli, B. (2018), “Using ANP and ELECTRE Methods for Supplier Selection: Cable Industry Application”, Sakarya University Journal of Science, Vol. 22, No. 5, pp. 1190-1198.
-Venkatesh, A. and Kushwaha, S. (2018), “Short and long-run cost efficiently in India public bus companies using Data Envelopment Analysis”, Socio-Economic Planning Sciences, Vol. 61, pp. 29-36.