بررسی رفتار رانندگان در پذیرش فواصل عبوری قابل قبول بحرانی درتقاطعهای بدون چراغ راهنمایی در ایران و تأثیر آن در میزان تاخیر این تقاطعات به روش پیشنهادی HCM2000
. (1387). بررسی رفتار رانندگان در پذیرش فواصل عبوری قابل قبول بحرانی درتقاطعهای بدون چراغ راهنمایی در ایران و تأثیر آن در میزان تاخیر این تقاطعات به روش پیشنهادی HCM2000. پژوهشنامه حمل و نقل, 5(1), -.
MLA
. "بررسی رفتار رانندگان در پذیرش فواصل عبوری قابل قبول بحرانی درتقاطعهای بدون چراغ راهنمایی در ایران و تأثیر آن در میزان تاخیر این تقاطعات به روش پیشنهادی HCM2000". پژوهشنامه حمل و نقل, 5, 1, 1387, -.
HARVARD
. (1387). 'بررسی رفتار رانندگان در پذیرش فواصل عبوری قابل قبول بحرانی درتقاطعهای بدون چراغ راهنمایی در ایران و تأثیر آن در میزان تاخیر این تقاطعات به روش پیشنهادی HCM2000', پژوهشنامه حمل و نقل, 5(1), pp. -.
VANCOUVER
. بررسی رفتار رانندگان در پذیرش فواصل عبوری قابل قبول بحرانی درتقاطعهای بدون چراغ راهنمایی در ایران و تأثیر آن در میزان تاخیر این تقاطعات به روش پیشنهادی HCM2000. پژوهشنامه حمل و نقل, 1387; 5(1): -.