-دلفانی، ع.، (1396)، "بازاریابی سبز و تاثیر آن برحمل و نقل عمومی درون شهری تهران اتوبوسرانی"، فصلنامه مطالعات مدیریت و حسابداری،ص. 170-166.
-رعنایی، ح. ک. و یاری، ا.ب.، (1391)، "بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی سبز بر تصمیم خرید سبز مصرفکنندگان (مطالعه موردی :مصرفکنندگان محصولات لبنی شرکت پگاه در شهرستان شیراز)، فصلنامه علمی- پژوهشی تحقیقات بازاریابی نوین، سال دوم، شماره اول، شماره پیاپی (4)، ص. 165-92.
-رمضانیان، م.، اسماعیل پور، ر. و تندکار،ه.، (1389)، "تأثیر آمیخته بازاریابی سبز بر فرآیند تصمیمگیری خرید مصرف کنندگان (مطالعه موردی : مصرفکنندگان خانگی لامپ کم مصرف شهر رشت)"، نشریه مدیریت بازرگانی، دوره2،
شماره 5، ص. 98-79.
-قربانپور، ا. رنجبر،م. غمخوار، م. و کمرخانی، ح.، (1393)، "بازاریابی سبز و حمل و نقل دریایی"، اولین کنفرانس بین المللی مدیریت،حسابداری و اقتصاد، موسسه بینالمللی علوم و فناوری حکیم عرفی شیراز.
-مطلوبی، ع.، (1394)، "بررسی و ارایه استراتژیها و راهکارهای موثر در توسعه سیستم حمل و نقل سبز پایدار شهری"، دومین کنفرانس بین المللی پژوهشهای نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری، کوالا لامپور، مالزی.
-Dief, M. & Font, X., (2010), “The determinants of hotels' marketing managers” green marketing behavior, Journal of Sustainable Tourism, 18(2), pp.157-174.
-D'Souza, C. Taghian, M., Sullivan-Mort, G. & Gilmore, A., (2015), “An evaluation of the role of green marketing and a firm’s internal practices for environmental sustainability”, Journal of Strategic Marketing, 23(7),
pp.600-615.
-Gholami, R., Sulaiman, A. B., Ramayah, T., & Molla, A., (2013), “Senior managers’ perception on green information systems (IS) adoption and environmental performance: Results from a field survey”, Information & Management, 50(7), pp.431-438.
-Garg, S. & Sharma, V., (2017), “Green Marketing: An Emerging Approach to Sustainable Development”, International Journal of Applied, 12(2), pp.177-184.
-Kim, M., & Chintagunta, P. K., (2012), Investigating brand preferences across social groups and consumption contexts, Quantitative Marketing and Economics, 10(3), pp.305-333.
-Kinoti, Mary Wanjiru, (2011), “Green marketing Intervention Strategies and Sustainable Development: A Conceptual Paper Mary Wanjiru Kinoti”, International Journal of Business and Social Science, 2 (23).
-Rolstadås, A., (1998), “Enterprise performance measurement. International Journal of Operations & Production Management, 18(9/10), pp.989-999.
-Sarkar, A., (2012), “Green branding and eco-innovations for evolving a sustainable green marketing strategy”, Asia-Pacific Journal of Management Research and Innovation, 8(1), pp.39-58.
-Wetzels, M., Odekerken-Schröder, G., & Van Oppen, C., (2009), “Using PLS path modeling for assessing hierarchical construct models”, Guidelines and empirical illustration, MIS quarterly, pp.177-195.
-Wu, Y. L., & Li, E. Y., (2018), “Marketing mix, customer value, and customer loyalty in social commerce: A stimulus-organism-response perspective”, Internet Research, 28(1), pp.74-104.
-Zuhairah, H., & Noor Azman, A., (2015), “The Impact of Green Marketing Strategy on the Firm's Performance in Malaysia”, Procedia-Social and Behavioral Sciences, pp.463-470.