-اداره ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و حمل و نقل
جادههای کشور، (1384)، "گزارش آماری و تحلیل تصادفات جادهای"، انتشارات اداره راه تهران، تهران.
-اسماعیلی، م.، (1393) "دادهکاوی (مفاهیم و تکنیک ها)"، (چاپ دوم)، تهران، نیاز دانش، پژوهشکده حمل ونقل وزارت راه و شهرسازی، (۱۳۸۹).
-راضی اردکانی، ح.، صمیمی، الف.، (1390)، "بررسی عوامل موثر بر شدت تصادفات درون شهری با استفاده از مدل های پروبیت، لوجیت و شبکه عصبی مصنوعی"، یازدهمین کنفرانس بین المللی حمل ونقل و مهندسی ترافیک، تهرانَ، ایران.
-نصیری، ح ا.، ادریسی، ع.، (1382)، " مدل سازی و شناسایی عوامل موثر در شدت تصادفات کامیونها در جادههای دو خطه برون شهری با استفاده از مدل لوجیت و شبکه عصبی"، ششمین کنفرانس بین المللی مهندسی عمران.
-نصیری، ح. ا. طلوعی، ر.، (1380)، "شناسایی عوامل موثر در شدت تصادفات جلو به جلو با استفاده از مدل پروبیت ترتیبی، اولین کنفرانی بین المللی حوادث رانندگی و جادهای.
-نصیری، ح. ا.، ع. ادریسی.، (۱۳۸۲)، "مدلسازی و شناسایی عوامل موثر در شدت تصادفات کامیونها در جادههای دو خطه برون شهری با استفاده از مدل لوجیت و شبکه عصبی"، ششمین کنفرانس بین المللی مهندسی عمران.
-نصیریان، م.، (۱۳۸۹)، "اولویتبندی ایمن سازی تقاطعات شهری بر اساس مدل رگرسیون لگاریتم طبیعی"، دهمین کنفرانس بین المللی حمل و نقل و مهندسی ترافیک تهران، ایران.
-Barua, U., Tay., (2010), "Severity of Urban Transit Bus Crashes in Bangladesh". Journal of Advanced transportation, Vol. 44(I), pp. 34-41.
-Behnood, Ali, L. Mannering, Fred, (2015), "The temporal stability of factors affecting driver-injury severities in single- vehicle crashes: Some empirical evidence", Analytic Methods in Accident Research, 8, pp. 7-32.
-Celik, Ali Kemal, Oktay, Erkan, (2014), "A multinornail logit analysis of fisk factors influencing road trafficinjury severities in thr Erzurum and Kars Provinces of Turkey", Accident Analysis and Prevention, 72,
pp.66-77.
-Haleem, k., Abdel-aty, m., (2010), “Examining traffic crash injury severity at signalized intersections”, journal of safety research, 41(4), pp. 347-357.
-Haleem, Kirolos, Gan, Albert, (2013), "Effect of Driver's Age and Side of Impact on Crash Severity along Urban Freeways: A Mixed Logit Approach", Journal of safety Research, JSR-01087, pp. 10-11.
- Haque, M. M., Chin, H. C., & Huang, H. (2009). Modeling fault among motorcyclists involved in crashes. Accident Analysis & Prevention, 41(2), 327-335.
-Jones, A. P., Jorgensen, S. H., (2013), “The use of multilevel models for the prediction of road accident outcomes, accident analysis and prevention, 35(1), pp. 59-69.
-Kaplan, S., C. G. Prato. (2012), "Risk Factors Associated with Bus Accident Severity in the United States: A Generalized Ordered Logit Model". Journal of Safety Research, Vol. 43(3), pp. 171-180.
-Khattak, A. J., Kantor. P. and Council, F. M. (1999), "Role of adverse weather in key crash type on limited: Access roadways implications for advanced weather systems". Transportation Research Record, Issue 1621, pp.15-19.
-Kononen, d.w., Flannagan , c.a.c, Wang, s. c., (2011), identification and validation of a logistic regression model for predicting serious injuries associated with motor vehicle crashes, accident analysis and prevention, 43(1), pp.112-122.
-Kropko, J., (2007), “Choosing between multinomial logit and multinomial probit models for analysis of unordered choice data (Doctoral dissertation, The University of North Carolina at Chapel Hill)”.
-Moore, D. N., Schneider IV, W. H., Savolainen, P. T., & Farzaneh, M., (2011), “Mixed logit analysis of bicyclist injury severity resulting from motor vehicle crashes at intersection and non-intersection locations”. Accident Analysis & Prevention, 43(3), pp.621-630.
-Persuad, B. and Dzbik, L., (1993), "Accident perdition models for freeways", transportation research record, 1401, pp. 55-60.
-Voget, A and Bared , J., (1999), "Accident models tor two lane rural segments and intersection". transportation Research Record, Issue 1635, pp. 18-29.
-WHO (World Health Organization), (2004), “Global status report on road safety (time for action)”. World Health Organization. Published in Geneva, Switzerland.
World Health Organization, (2013), “Global status report on road safety (time for action)”. World Health Organization. Published in Geneva, Switzerland.
-Wu, Qiong, Chen, Feng , Zhang, Guohui, Cathy Liu, Xiaoyue, Wang, Hua, M. Bogus, Susan, (2014), "Mixed logit model-based driver injury severity investigations in single and multi-vehicle crashes on rural two- land highways", Accident Analysis and Prevention, 72, pp. 105-115.
-Yasmin, Shamsunnahar, Eluru, Naveen, R. Pinjari, Abdul, Tay, Richard, (2014), "Examining driver injury severity in two vehicle crashes-A copula based all roach", Accident Analysis and Prevention, 66,
pp. 120-135.
-Zeng, Qiang, Huang, Helai, (2014), "A stable and optimized neural network model for crash injury severity prediction", Accident Analysis and Prevention, 73, pp. 351-358.
-Zuxuan, d., Ivan, j.n., garder. P., (2006),
“in analysis of factors affecting the severity of head on crashes two-lane rural highways in Connecticut”, pp. 137-146.