-اسدی، ح.، (۱۳۹۵)،"بررسی تاثیر ارایه کیفیت شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران بر رضایت مشتری"، پایان نامه کارشناسی ارشد"، دانشگاه پیام نور مرکز تهران.
-آمار ارائه شده در رابطه با تاکسیهای شهر تبریز"، از وب سایت: http://taxi.tabriz.ir.
-تاجزاده نمین، ا.، و اعتمادی، گ.ن.، (1391)، "عوامل مؤثر بر وفاداری الکترونیکی کاربران اینترنتی داخل کشور نسبت
به وبسایت دفاتر خدمات مسافرتی"، فصلنامه علمی پژوهشی، مطالعات جهانگردی سال هفتم شماره 16، پاییز و زمستان 115.
-صنایعی، ع و جوکار، ع.ا (2013)، "بررسی رابطهی بین آگاهی و تداعی برند با رضایت مشتریان براساس مدل آکر (مطالعه موردی : بیمه ایران در شهر مشهد)"، پایاننامه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی، دانشگاه تربت جام.
-خاکی، غ.ر.، (1390)، "روش تحقیق با رویکردی به پایان نامه نویسی"، تهران: نشر بازتاب.
-الوانی، م و سعیدپناه، م (1393)، "بررسی عوامل موثر
بر پذیرش خدمات تاکسی بر خط توسط مصرف کنندگان (مورد مطالعه: شرکتهای اسنپ و تپ سی)"، پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه الزهرا دانشکده علوم اجتماعی و اقتصادی.
-قرهچه، م. و همکاران (۱۳۹3)، "وضعیت استارت آپها
در ایران و جهان"، مرکز ملی فضای مجازی.
-حسینی، ا. و همکاران (1393)، "مطالعهی عوامل مؤثر
بر وفاداری مشتریان سرویسهای رایانامه"، تحقیقات بازاریابی نوین جلد 8، شمارهی 8.
-دهدشتی شاهرخ، ز. و همکاران، (۱۳۹۴)، "تأثیر نیازهای خودتعریفی مشتریان بر وفاداری نگرشی و رفتاری آنها با تأکید بر نقش میانجی هویت گرفتن مصرفکننده از برند"، فصلنامه مدیریت برند. شماره سوم. ص.113-93.
-جوینده، آ، پیدایی، م. (1392)، "بررسی عوامل موثر
بر وفاداری الکترونیکی مشتریان بانک تجارت در شهر تهران، مدیریت فناوری اطلاعات"، سال پنجم، شمارهی 2.
-شیخ الاسلامی فراهانی، ف.، (1397)، "تاثیر برندسازی استارتآپها در وفاداری مشتریان (مطالعه موردی: مشتریان شرکت اسنپ)"، پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه پیام نور استان البرز واحد کرج.
-Abdirahman A.Hussein, (2011), “Service Quality Practices And Customer Satisfaction In Taxi Companies In Nairobi".
-Carlson, J. and O’Cass, A., (2010), “Exploring the relationships between eservice”.
-Chung, S., & Park, J., (2017), “The influence of brand personality and relative brand identification on brand loyalty in the European mobile phonemarket”, Canadian Journal of Administrative Sciences/Revue Canadienne des Sciences de l'Administration.
- Churchil, G. A. and Supernant C., (1982), “An Investigation in to Determinants of Customer Satisfaction Journal of Marketing Research”.
-Cyr, Dianne, Hassanein, Khaled, Head, Milena and Ivanov, Alex, (2007), “The role of social presence in establishing loyalty in e- Service environments, interacting with Computers”.
- Friedrich Greiner, orderd Diamler Victoria motorized cab, from https://www.daimler.com/company/tradition/daimler-taxis/landaulet.html.
-Garret Camp Uber Co-Founder, from https://www.fin24.com/Opinion/book-review-behind-the-uber-success-story-20170817.
-Goldfarb, Avi, Tucker, Catherine, (2013), “Why Managing Consumer Privacy Can Be an Opportunity”.
- Goles, T., Lee, S.J., Rao, S.V. and Warren, J., (2009), “Trust violations in electronic commerce: customer concerns and reactions. Journal of Computer Information Systems”.
- Hamilton, R., & Chernev, A., (2013), “Low prices are just the beginning: Price image in retail management, American Marketing Association”.
-Harrison. A., Walker, L. J., (2001), “The measurement of word of-mouth communication and an investigation of service quality and customer commitment as potential antecedents, Journal of service research”.
-Jolly, D. & Scott, M., (2014), “France Says It Will Ban Uber’s Low-Cost Service in New Year”, www.nytimes.com Retrieved 16 November 2015, from http://www.nytimes.com/2014/12/16. business/international /france-says-it-will-ban-ubers-low-cost-service-in-new-year.html.
-Kane, T., (2010), “The Importance of Startups in Job Creation and Job Destruction. Kauffman Foundation Research Series: Firm Formation and Economic Growth”.
-Kiran Sharma, Saptarshi Das., (2009), “Service Quality and Customer Satisfaction - With Special focus on the Online Cab Industry in India”.
-Kishore Kumar, Ramesh Kumar, (2012), “Influencing the Consumers in Selection of Cab Services”.
-Lam, S.K. (2012), “Identity-motivated marketing relationships: research synthesis, controversies, and research agenda”, AMS Review 2(2–4), pp.72–87.
-Zeng, H. & Wu, W., (2011), “Moderating effects of technology acceptance perspectives on e-service quality formation”, Evidence from airline websites in Taiwan, Expert Systems with Applications, 38(9),
pp.7766-7773.
18) Erikson, K., Kerem, K., Nilsson, D., (2005), “Customer acceptance of internet banking in Estonia”, International Journal of Bank Marketing, Vol. 23, No.2, pp. 200-216.
19) Rasheed, Rukhsana, (2018), “Mobile APP-Based Taxi Services and Customer Satisfaction: An Empirical Review from Lahore City, Pakistan”, International Journal of Economics, Commerce and Management, Vol. VI, Issue 5, May.
- Ackaradejruangsri, Pajaree, (2015), “Insight on GrabTaxi: An Alternative Ride Service in Thailand”, Integrative Business and Economics.