اشرف زاده، س.ح.ر.، و مهرگان، ن.، (1393)، "اقتصادسنجی پانل دیتای پیشرفته"، تهران، نورعلم.
-افلاطونی، ع.، (1394)، "تجزیه و تحلیل آماری با Eviews در تحقیقات حسابداری و مدیریت مالی"، تهران، ترمه.
-توکلی کاشانی، ع.، و سرتیبی، ز.، (1396)، "تولید ناخالص داخلی و ایمنی ترافیک"، پنجمین کنگره بینالمللی عمران، معماری و شهرسازی، دانشگاه شهید بهشتی تهران، دی ماه.
-توکلی کاشانی، ع.، و سرتیبی، ز.، (1396)، "قیمت سوخت، مصرف سوخت و تلفات حوادث ترافیکی"، هفدهمین کنفرانس بینالمللی حملونقل و ترافیک، برج میلاد تهران، بهمن ماه.
-فقه مجیدی، ع.، و ابرهیمی، ص.، (1393)، "اقتصادسنجی کاربردی پانل دیتا با استفاده از ای ویوز8 (Eviews8)"، تهران، نورعلم.
-سوری، ع.، (1395)، "اقتصادسنجی پیشرفته، جلد 2"، چاپ ششم، تهران، انتشارات فرهنگ شناسی.
-میرشجاعیان حسینی، ح.، و رهبر، ف.، (1389)، "بررسی رابطه علیت میان مولفههای توسعه پایدار در کشورهای خاورمیانه و شمال آفریقا (منا)، "فصلنامه مطالعات اقتصاد انرژی، سال هفتم، شماره 25، ص. 88-63.
-Asadi-Shekari, Z., Moeinaddini, M., Sultan, Z., Zaly Shah, M., and Hamzah, A. (2016), "Analysing the relationships between travel mode indicators and the number of passenger transport fatalities at the city level," Traffic injury prevention (just-accepted), pp. 00-00.
-Baltagi, B. H. (2013), "Econometric Analysis of Panel Data, 5th Edition".
-Burke, P. J., and Nishitateno, S. (2015), " Gasoline prices and road fatalities: International evidence", Economic Inquiry, Vol. 53, No. 3, pp. 1437-1450.
-Chi, G., Porter, J. R., Cosby, A. G., and Levinson, D. (2013), " The impact of gasoline price changes on traffic safety: a time geography explanation," Journal of Transport Geography, Vol. 28, pp. 1-11.
-Dadgar, I., and Norström, T. (2016), “Short-term and long-term effects of GDP on traffic deaths in 18 OECD countries, 1960–2011," Journal of epidemiology and community health, pp. jech-2015-207138.
-Graham, D. J., and Glaister, S. (2004), " Road traffic demand elasticity estimates: a review", Transport reviews, Vol. 24, No. 3, pp. 261-274.
-Granger, C. W. (2001), "Developments in the study of cointegrated economic variables", Paper presented at the Essays in econometrics, pp. 173-188.
-Hafer, R. W., and Sheehan, R. G. (1989), "The sensitivity of VAR forecasts to alternative lag structures", international Journal of Forecasting, Vol. 5, No. 3, pp. 399-408.
-Im, K. S., Pesaran, M. H., and Shin, Y. (2003), "Testing for unit roots in heterogeneous panels", Journal of econometrics, Vol. 115, No. 1, pp. 53-74.
-Kassim, H., Peterson, J., Bauer, M. W., Connolly, S., Dehousse, R., Hooghe, L., and Thompson, A. (2013), The European Commission of the twenty-first century: OUP Oxford.
-Lukongo, O. E. B. (2017), "Economic and statistical perspectives on traffic safety in Louisiana, 2005–2015", Journal of Safety Research.
-Pedroni, P. (2001a), "Fully modified OLS for heterogeneous cointegrated panels Nonstationary panels, panel cointegration, and dynamic panels", (pp. 93-130): Emerald Group Publishing Limited.
-Pedroni, P. (2001b), "Purchasing power parity tests in cointegrated panels", Review of Economics and Statistics, Vol. 83, No. 4,
pp. 727-731.
-Toda, H. Y., and Yamamoto, T. (1995), "Statistical inference in vector auto regressions with possibly integrated processes", Journal of econometrics, Vol. 66, No. 1-2, pp. 225-250.
-World health Organization (WHO), (2015), "Global status report on road safety 2013. WHO, 2013," ed: Geneva.
-Yannis, G., Antoniou, C., Papadimitriou, E., and Katsochis, D. (2011), "When my road fatalities start to decrease?", Journal of Safety Research, Vol. 42, No. 1, pp. 17-25.
-Yannis, G., Papadimitriou, E., and Folla, K. (2014), "Effect of GDP changes on road traffic fatalities", Safety science, Vol. 63, pp. 42-49.